20 år

Hej!
Nu har jag blivit firad med presenter och god frukost och princesstårta, och massa underebara vänner har hört av sig  och önskat mig en underbra dag och de ska jag försöka att ha även om jag är uppe i norrland och de inte finns särskilt mycket att göra. Ska prata med farmor så mycket jag bara kan för man vet aldrig när jag kommer upp nästa gång! Dricka kaffe och gå en promenad hade jag tänkt att hinna med innan den tidiga middagen. Ska även ta en dusch och fräscha upp mig.

Jag visar presenterna när jag kommer till Stockholm i morgon, de blir nog inte så mycket mer uppdatering förrän jag sitter på tåget skulle jag tro men ett veckans motivations tips kommer alldeles strax upp.

Love Ellen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback