Skellefteå..

Hej!
Jag vet att de har varit dålig uppdatering på sistatiden och de beror på att de är rörigt i mitt liv just för tillfället men jag ser ett avslut av tunneln nu iallfall.

Jag lovar att försöka uppdatera bättre och den 20 April drar jag igång på allvar igen, då jag bara har mig själv att "ta hand om".

Just nu är jag uppe i Skellefteå har varit här sen i fredags, jag är så raslös så att jag inte kan sitta still på stolen... ändå gjorde jag ovanligt mycket igår för att vara en dag  här uppe i norrland..

Jag var på en långpromenad med Sally, varit på utflykt med familjen ut mot havet, Ätit mat, fikat, fikat och fikat och nu på kvällen har jag haft lite kontakt med Erika min andra halva och övningkört med pappa.

I dag väntas ännu en utflykt ännu mer fika, men ska även övningsköra och gymma så de ska bli skönt att göra av med lite överskottsenergi, ska ta ut mig ordentligt på gymmet!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback