Tomorrow Is my Birthday!

I morgon fyller jag 20 år jippe!
Ska fira mig på morgonen här uppe i Skellefteå och sen åker jag hem till Stockholm på kvällen för på onsdag kväll kommer Vincenzo till Sverige för att hälsa på mig, de känns helt sjukt. hela vår historia är så sjuk igentligen men de ska bli så kul att träffa honom, men är sjukt nervös, har inte setts sedan augusti 2008...

Jag träffade Vincenzo första gången i Egypten när jag, Anna (min lillasyster) och pappa var där på semester i februari 2008 och jag blev störtförälskad i "en av killarna" på hotelet han jobbade som entertainer och de var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Jag skulle kunnat ligga och titta på han hela dagarna...

De sista dagarna vi var där var han helt borta han hade gått och blivit sjuk fick jag sedan veta halvt desperat skrev jag en lapp som jag gav till en tjejkolega och bad henne lämna den vidare, så jag lämnade Egypten utan några hopp om att höra något i från honom. Men han hörde av sig dagen efter, och det var först då jag fick veta vad han hette på riktigt (Vincenzo). Sen hördes vi varje dag tills i augusti då jag åkte ner till Secilien och hälsade på  honom och de va två helt underbara veckor och de var skit jobbigt att åka därifrån. Men ett långdistans förhållande med en som bor så långt bort var dömt att misslyckas så vi hörde tillsist knapt av varandra bara lite då och då men nu har vi tagit upp kontakten och han är snart här i Sverige och de känns AMAZING men också lite nervöst men de är bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MegaMe

Oh vad härligt det lät:-D

Postat av: Netasha Sjöberg

Nej men gu va sött!! :)

Och er historia är så gullig :)

hoppas de kan bli ett förhållande lixom,

kan ju vara svårt, men inte omöjligt :P



Kram! Och goodluck!

Postat av: IDAAA

fin blogg,

jag startade nyss en frågestund.

kika gärna in och släng en kommentar vettja ;)

kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback