Trött. Tröttare. Tröttast

Trött. Tröttare. Tröttast

Jag känner mig helt död har precis ätit en god middag och nu ligger jag och slappläser lite bloggar.

Vi var på utflykt i morse, de va riktigt fin utsikt och riktigt avslappnande. Jag kan bli så fascinerad utav hur tyst det kan vara i skogen här uppe så långt bort från civilizationen och allt buller så man nästan kan höra varandras hjärtslag. Rätt skönt men också lite skrämmande. 

Sedan åkte vi till badet här i Skellefteå jag gymmade körde ett stenhårt och effektivt armpass och tre set benböj de blev även lite pilates. Mamma och Anna simmade och badade istället de gillar inte riktigt att gymma. lite synd skulle vara trevligt att få lite sällskap någon gång.

Ett kort övningskörningspass (heter de så?) hann vi också med innan middagen.
Nu ska jag snart ta mig ut på en promenad ska bara smälta maten lite.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MegaMe

Haha ja, du borde åkte ner till honom igen istl :-P



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback