Underbart trevlig dag!

Efter att ha varit förbi skolan och fixat allt där så mötte jag Jessica, hjälpte henne med lite plugg. Det kan vara bra att stimmulera hjärnan lite, riktigt roligt även om man höll på att bli galen den sista halvtimmen av all analysering av en och samma tavla haha men klar blev vi iallafall då unnade vi oss en fika på café fotöljen vid slussen..

Jag blir så glad av att träffa Jessica hon är en underbar vänn hon ger mig massa energi! sånna ska man vara rädd om! Jag har tur som har fler än bara en av den sortens vänner, de är inte alla som har någon de kan lita på till 100%.

 Nu ska jag se ett avsnitt sex and the city sen blir de sova!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback