I'm back!

Tjenare!
Jag har haft en otrolig vecka med Vincenzo och de känns asjobbigt att han har åkt hem till Italien, men är inte helt knäckt iallafall.. eftersom jag hela tiden har vetat att han skulle åka tillbaka så har jag haft en bra inställning till vad den här veckan innebar och vad den skulle föra med sig för kännslor. Men att jag skulle känna mig så här ensam visste jag inte hm i vanligafall gillar jag ensamheten rätt bra but now is it just painful...

Jag har varit och pratat med Åhlens idag iallafall så nu håller vi tummarna på att jag får jobba lite i sommar! Hann även med en mjukglass i solen som tittade fram en stund under dagen, riktigt skönt.

Jag har bestämt mig för att skjuta upp starten av dieten till första maj och köra hela maj månad annars känns de så halvdant.

nu ska jag kika lite på sex and the city (fick boxen i födelsedagspresent and love it!)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback