Veckans Motivations Tips

Jag vet av egen erfarenhet att de ibland kan vara extremt svårt att hålla motivationen på topp, så varje vecka kommer jag att ge er olika tips på hur ni iallfall kan få en gnutta motivation till att må bättre och få en snyggare kropp.

Första tipset ni ska få av mig är att sluta väga er och börja mäta er i stället! Ni har säkert hört det förr. Väg er högst en gång i veckan. För att förhindra viktnojjan, de är väl ändå utseendet vi är ute efter, och inte att kunna sväva?

De ni ska göra är att köpa ett eller två måttband med ena måttbandet så mäter ni er midja och klipper av de och de andra klipper ni av vid ert "måttmål" sätt upp de här två måttbanden bredvid varandra någonstans där du kan se dem, och sedan klipper du av cm efter cm allt eftersom du minskar i omkrets! jag lovar de kommer driva dig framåt när du ser dig närma ditt mål! Viktigt här är att inte mäta och klippa för ofta gör de i samband med då du väger dig, de är roligare att klippa cm:trar än mm:trar;)

Love Ellen

Permalink Veckans Motivations Tipps Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback